AQUA BLUE DIVE ile 09 - 18 Mart 2018 THAILAND Dalış ve Gezi Turu

Mar
Mar/09 00:00 - Tem/18 00:00
Thailand

2017 Mart ayında Thailand ın en iyi sezonunda dalışları ve gezileri ile muhteşem 8 gün geçirdiğimiz Thailand a tekrar gidiyoruz. Bu kez rotamız dalış, eğlence ve kültür turizminin Thailand daki en iyi noktalarını birleştireceğimiz rota olan Ko Tao – Ko Pha Ngan – Bangkok – Pattaya efsane rota.

Sık görülen Whale Sharkları, hepimizin çok sevdiği Orfozun DEV! abileri olan Giant Grouperları, sürülerin yoğunluğundan önünüzdeki arkadaşınızı görmekte zorlanacağınız Big Eye Yellow Fish sürüleri, Blacktip Sharkları, Thailand körfezinin renkli dip yapısını oluşturan mercanları, saatler içerisinde dalışlarımızı bitirip günün kalanında cennet gibi bir adada muhteşem vakit geçireceğimiz, dalış dünyasının en meşhur rotalarından olan Ko Tao

Kış gününde millet titrerken, bizim bronzlaşacağımız, gündüzleri muhteşem plajları ve sahil şeridinde deniz, güneş, kum keyfini süreceğimiz, geceleri ise adanın bir kısmında isteyene sakin dinlendirici bir atmosfer sunarken adanın diğer bir kısmında dünyaca meşhur Full Moon Party, Jungle Experience, Black Moon Party, Half Moon, Waterfall Party gibi dünyaca meşhur eğlence organizasyonları ile seçimi size bırakan muhteşem adamız Ko Pha Ngan

Uzak doğu denince ilk akla gelenlerden, tapınakları, sarayları, anıt yapıları, rengârenk sokakları, yüzen pazarı, deniz ürünleri başta olmak üzere doyamayacağınız lezzetleri ile Thai mutfağının en iyilerini deneyimleyeceğimiz, uzak doğunun en önemli kültür başkentlerinden olan Bangkok

Eğlence denince ilk akla gelenlerden, Walking Street, Nong Nooch, Sanctuary of Truth, Wat Yansangwararam Tapınağı, Pattaya

İstanbul – Bangkok uçuşlarımız Qatar Airways ile yapılacaktır. Bangkok tan Ko Tao - Ko Phangan rotasınıda yerel hava yolu şirketinden alacağımız uçuşla gerçekleştireceğiz. Adalar arası ulaşımlarımız Speed Catamaran (bizim deniz otobüsleri) ile yapılacaktır.

* 1. gün 9 Mart 2018 Cuma uçak saatimize bağlı İstanbul Atatürk Havalimanı Dış hatlar kontuarında buluşuyoruz.

* 2.Gün Doha aktarmalı yaklaşık 13 saatlik uçuşumuzun ardından 10 Mart 2018 Bangkok a varıyoruz.

* Bangkoktan yerel havayolları ile yaklaşık 1 saatlik uçuş sonrası Surat Thani şehrine varıyoruz.

* Surat Thani den dalışlarımızı yapacağımız Ko Tao'ya Speed Boatla geçiyoruz.

* Otelimize yerleşme ve muhteşem doğal güzelliğe sahip olan Ko Tao'da deniz kum güneş eşliğinde dinleniyoruz.

* 3. 4. ve 5.(11-12-13 Mart) günlerinde Okyanus'un bize sunduğu güzellikleri keşfetmek icin Ko Tao da günde 3 dalış gerçekleştireceğiz.

* 13 Mart dalışlarımızdan sonra Party ve eğlence adası olan dünyaca ünlü Ko Pha Ngan adasına geçiyoruz.

* 2 Gece (13 - 14 Mart) Ko Pha Ngan da deniz-güneş-kum ve geceleri muhteşem eğlence bizi bekliyor.

* 15 Mart Ko Pha Ngan dan Speed Bot ile Surat Thani ye yerel hava yolları ile Bangkok a uçuyoruz. Bangkok'u akşam keşfediyoruz...

* 16 Mart Bangkok'tan Pattaya'ya geçiyoruz Pattaya'da geziyoruz akşam Bangkok'a dönüyoruz konaklama Bangkok'ta.

* 17 Mart Bangkok şehir turu : Grand Palace, Wat Arun, Zümrüt Budha Heykeli, Chinatown, Damnoen Saduak Yüzen Pazarı yemekler için uzak doğunun en renkli ve lezzetli deniz ürünlerini yiyeceğimiz Sea Food Market bizleri bekliyor.

* 18 Mart 05:25 de kalkacak uçağımızla 9 gece 10 günlük dolu dolu turumuzu bitirip İstanbula dönüşe geçiyoruz.

Turumuz A Grubu Seyahat Acentası Mavi Boncuk Esen Tour Yetki Belge No: 5227 ile yapılacaktır.